تبلیغات
ترجمه مقاله و پروژه های دانشجویی - دانلود مقاله نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

دانلود مقاله نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

قیمت:99000ریال

نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته حسابداری بوده که در 20 صفحه تهیه شده است.

چكیده:

بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود كه در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یكدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، تركیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود.

در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون كه بر تلاش ها ی بازار یابی اثر می‌گذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می شوند كه عبارتند از: محصول، توزیع، قیمت و ترویج یا گسترش محصول (سیاستهای تشویقی).

برای اطمینان یافتن از اینكه همه تلاش ها در راه تأمین هدفهای كوتاه مدت و بلند مدت سازمان انجام شود باید برای بازاریابی خدمات ، برنامه هایی تهیه كرد. كار تهیه یك برنامه موفق بازار یابی با تجزیه و تحلیل عوامل محیطی شروع می شود و باید به عوامل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی توجه كرد .

در این راه باید روند بازار و روند رقابت را تجزیه و تحلیل نمود. در برنامه بازار یابی شیوه بخش بندی بازار ، هدفهای كوتاه مدت و استراتژیك و سرانجام برنامه های عملی برای تأمین هدف های مورد نظر مشخص می شود.  



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


برچسب ها: دانلود مقاله نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری، مقاله نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری، نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری، بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری، در توسعه صنعت گردشگری، توسعه صنعت گردشگری، صنعت گردشگری،  

تاریخ : یکشنبه 28 شهریور 1395 | 10:08 ب.ظ | نویسنده : sinister | نظرات

  • paper | پاپو مارکت | بک لینک